Vertrek Komt Nu Wel Heel Dichtbij!

11 januari 2010 - Thuis, Limburg, Nederland

Haaiii,

Over 7 dagen zit ik rond deze (Nederlandse) tijd 23.50u waarschijnlijk in het appartement / plaatselijk café - discotheek! Eindelijk na alle weken van voorbereiding..

De laatste paar dagen worden nog even heel hectisch en druk;
Morgen en de resterende dagen nog van alles kopen. Morgenavond uit eten. Woensdag heb ik nog mijn laatste en tevens belangrijkste examen; de mondelinge verdediging van het ondernemingsplan. Woensdag avond uit eten. Donderdag avond even iets drinken met mijn voormalige collega's. Vrijdagavond uit eten en op stap. Zaterdagavond misschien nog op stap. En zondag is het zo ver D-Day!! Zondag in de namiddag of vroege avond vertrek ik richting Schiphol waar ik in de buurt nog overnacht.. Zal waarschijnlijk niet veel slapen worden maar ok.
Zondag van 07.40u tot 09.40u is de Check-In en als alles naar behoren verloopt zullen mijn laatste minuten in Nederland voor de komende maanden om 10.40u plaatsvinden, de tijd van vertrek!

Voor degene die het interessant vinden, een kort overzicht van de belangrijkere dingen die voor vertrek nog geregeld moet worden of staan te gebeuren;
- Specifieke (werk)kleding. - Schoenen. - Fotocamera. - Examens. - Familie voorzien van Skype en webcam. - Usb voorzien van belangrijke documenten en informatie. - Koffer inpakken!! - E.d.

Betreffende het afscheidsfeestje zal er waarschijnlijk niet van komen. Misschien zie ik er nog van jullie komende dagen, vrijdag- en / of zaterdagavond, zo niet tot snel!!

Tot ziens! - Te aworó!

1. Mandy:
    16 januari 2010
    Ik wens je een goede reis, en heel véél plezier! Geniet ervan!
    xxx
  2. Loe: